Här kan du anmäla ett fel eller en skada i din bostad eller fastighet. Vi kontaktar dig så snart som möjligt.
Akuta ärenden
Vid akuta ärenden ring oss gärna:
0702-47 96 98
Vänligen fyll i formuläret
Ärenden som inte skall felanmälas till oss och som inte ingår i vår fastighetsservice:
- Byte av ljuskällor
- Montering av möbler/gardinstänger, belysning etc. Rådfråga oss gärna om rätt sätt för att tex montera upp gardinstänger.
- Stopp i avloppet. Oftast orsakas detta genom att golvbrunnen ej är rengjord eller att vattenlås i diskho eller tvättställ ej är tömt från skräp.
- Fakturafrågor. Läs om fakturafrågor på vår sida om fakturafrågor.
- Elfel i den egna centralen; Kolla huvudsäkring samt jordfelsbrytare, därefter separata säkringar i centralen. Huvudsäkring sitter tillsammans med elmätaren. Är det fortfarande strömlöst efter detta så kolla om det fungerar i övriga delar av huset. Om inte, kontakta Mälarenergi på 021-39 50 50 för att se om det finns störningar i området.
För hantering av dessa ärenden tillkommer en serviceavgift. Använd formulär för felanmälan till din förfrågan.
Störningsanmälan
Läs om våra ordningsregler här.
Använd formulär för felanmälan och tänk på att anmälan av ett störningsärende inte får innehålla personliga värderingar, ogrundade påståenden, kränkande eller diskriminerande omdömen eller formuleringar.